Wednesday, December 24, 2008

蒙松雨

天空下起蒙松雨,
我走在鄉間小路,
周圍一片迷茫。

也許不是眼睛模糊,
亦不是環境,
而是内心。


分辨不出那是屬誰的朦朧。

雨點打在臉上,
不斷地要我告別迷惘。



到底
淋了多少雨,
我才會拿起傘?

我心想




淋著雨,
身子被淨化了。

但,
惟有淚滴,
才能使心靈淨化。



我撐著傘,
漫步于鄉間……

3 comments:

Anonymous said...

我来也~~

garfield~~

Anonymous said...

erm....

jz pass-by...no comment(s)...

hope u r doin fine there...my hp will be 24-hours on 4 u...

yen said...

why your post getting more and more grey and negative eh??..cheer up o..